قالب وبلاگ

مدیریت توییتر با Tweet Manager
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

اهمیت پدیده میکروبلاگینگ شاید در حد و اندازه دیگر خدمات ممکن از طریق وب مانند ایمیل و پیام رسان ها نباشد ، اما پتانسیل های بالایی که در این سیستم وجود دارد هنوز به طور کامل شناخته نشده است و علیرغم آنچه که گفته میشد یک تب همه گیر در وب است و بزودی فروکش می کند می بینیم که هنوز هم به روند صعودی رشد خود ادامه میدهد.
Tweet Manager وبسایتی است که با هدف آسانتر کردن کارها برای کاربران توییتر ساخته شده است. این سایت امکانات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد که همگی مرتبط با توییتر است و در صورتی به درد شما خواهد خورد که در سایت توییتر عضو باشید.به همین دلیل برای استفاده از آن لازم است نام کاربری و رمز عبور اکانت توییتر خود را در قسمت بالایی وارد کنید.بعد از وارد شدن ، می توانید از شش امکان زیر استفاده کنید:

 

auto follow
این ابزار به شما امکان می دهد تا کاربرانی که توییت های شما را دنبال می کنند (اصطلاحا follower های شما هستند) را دنبال کنید.در حالت عادی برای دنبال کردن هر کاربر باید به پروفایل آن شخص بروید و بر روی دکمه follow کلیک کنید.این ابزار کار شما را راحت میکند.همچنین می توانید متنی را بنویسید تا بصورت خودکار برای کسانی که شما را دنبال می کنند ارسال شود.
Auto follow keywords
با کمک این قسمت می توانید کلیدواژه هایی را وارد کنید تا بصورت خودکار کسانی را که در توییت هایشان از این کلمه ها استفاده کرده اند را به فهرست دنبال کنندگان شما اضافه نماید.
Send message to followers
با استفاده از این امکان شما می توانید یک پیام را بصورت مستقیم (Direct) به تمام دنبال کنندگان خود ارسال کنید.البته توییتر در هر روز اجازه ارسال ۱۰۰۰ پیام مستقیم را به شخص می دهد که تعداد کمی هم نیست.
Auto Reply
شما را قادر می سازد تا پیام کوتاهی را بصورت خودکار برای کسانی که به شما @پاسخ می دهند بفرستید.این امکان خصوصا برای هنگامی که در مسافرت هستید یا به اینترنت (و اینترنت موبایلی) دسترسی ندارید مفید خواهد بود.
Auto Post
در این قسمت می توانید توییت مشخصی را در تاریخ و ساعت مشخصی ارسال کنید.فقط باید توجه داشته باشید که زمان ارسال باید بر طبق زمان سرور باشد و نه زمان محلی شما.
Add your RSS Feed
مشابه این را قبلا یک سایت دیگر هم ارائه میداد.می توانید آدرس یک فید را در این قسمت وارد کنید تا هر موقع که بروز شد در توییتر ارسال شود. برخی از وبلاگنویس ها از این امکان برای افزایش بازدیدکننده های وبلاگ خود استفاده می کنند.
Secondary Account
این هم برای افزودن اکانت های دیگر توییتر شماست تا بتوانید همه این تنظیمات را در یک جا بر روی آنها نیز پیاده کنید.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1514
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: